1. Will Barkey

Op eerste kerstdag zijn we met 23 personen gaan eten in dit restaurant. We hadden voor 15.30u geresveerd maar waren al wat vroeger om 15.15u aanwezig. We konden echter nog niet naar binnen omdat het personeel nog bezig was met een instructiebijeenkomst. Begrijpelijk want voor zo'n drukke dag wil je goed beslagen ten ijs komen.
    15.35u gingen de deuren open. Het duurde even voordat we naar binnen konden gaan want het was inmiddels erg druk en iedereen wilde snel binnen omdat het buiten best koud was.
    Bij binnenkomst werden we verwezen naar onze tafels waar we met zijn allen plaats hebben genomen. Na een korte wachttijd werden we welkom geheten door een vriendelijke jongedame die in het kort uitleg gaf van het concept en de groep opsplitste in kleine groepjes om de bediening makkelijker te maken.
    Ze gaf verder aan dat de eerste drie rondes vooraf bepaalde items waren waaruit men kon kiezen maar wel tegelijkertijd in een ronde kon worden besteld. Vrije keuze uit de andere gerechten was niet mogelijk en pas mogelijk als de eerste drie gerechten waren uitgeserveerd. Dit was vervelend voor diegene die uit de voorgeselecteerde items onvoldoende of geen keuze hebben gemaakt omdat er geen/onvoldoende keuze naar smaak was. Er was wel een koud buffet wat ook al beschikbaar was maar de keus was beperkt en het brood werd slecht bijgehouden. Zij moesten dus wachten totdat de eerste drie rondes voorbij waren. Dat heeft ruim 30 minuten geduurd! Toen er vrijelijk uit het aanbod kon worden besteld werden de bestelde gerechten aanvankelijk in een acceptabel tempo geserveerd. Af en toe wist de bediening niet bij welke groep het hoorde maar dat werd door de groep zelf opgelost. Het was druk en daar was alle begrip voor. Naarmate de avond vorderde werd het echter steeds minder. Bestelde gerechten werden erg laat of niet meer geleverd. Mijn thaise garnalen in rode curry van de 5e ronde en yakitori + beef in ketjapsaus van de heb ik niet meer gekregen. Gelet dat je maar 3 gerechten per ronde mag bestellen heb ik maar weinig kunnen proeven! Ik heb dat aan een serveerster doorgegeven die het zou doorgeven. Ik zag echter aan haar reactie dat de drukte haar al aardig parten speelde dus had ik geen grote verwachtingen. Bestelde koffie hebben we na 35 minuten nog niet gekregen. Bij het afrekenen hebben we er nog melding van gemaakt en sarcastisch om korting gevraagd.
    Blijkbaar is het erg moeilijk om binnen dit concept bij grote drukte de bediening optimaal te laten verlopen. Helaas heb ik het voormelde ook eerder bij andere eetgelegenheden met dit concept ervaren. Ik zaldus nooit meer met een grote groep in een eetgelegenheid met dit concept gaan eten.
    Of ik Asian Spoon zal aanbevelen valt te betwijfelen. Daarvoor vond ik het aangebodene magertjes en erg wisselend van smaak en kwaliteit .

1. Hallo Will,
    Bedankt voor uw review
    Wij nemen uw reactie serieus en willen graag een passende oplossing zoeken.
    Kunt u aangeven onder welke naam de reservering is gemaakt?
    Dan kunnen wij contact opnemen met de persoon die de reservering heeft gemaakt!