in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Goed eten. Gezellige sfeer. Wij vinden het persoonlijk het beste tapasrestaurant wat we kennen.

1. Bedankt voor jullie beoordeling Diana en Martien!
    Wat leuk om te horen dat jullie ons het beste tapasrestaurant vinden, daar maak je ons erg blij mee. Zien we jullie snel nog eens?
    Groet,
    Team Danny's Eeterij & Tapas

Vorige recensies van Diana en Martien

• Zoals altijd was het weer heerlijk! Goede en snelle bediening. Vriendelijk personeel, en zeker niet duur voor hetgeen je er voor krijgt. Top dus!

• Goed eten. Nette zaak. Personeel is gewoon, niet echt super vriendelijk vind ik. Zeker de moeite waard. Van mij een 8 hoor👍🏼

• Ben hier al vaker geweest, alles superlekker, goede service, vriendelijk personeel. Afgelopen zondag was ik er weer... eten goed, net zoals de service en het personeel. Alleen zaten we nu niet in het grote restaurant, maar in een klein hok ernaast.. voor het eerst vond ik het veel minder gezellig.. helemaal niet sfeervol, en dat is juist wat het bij Danny's zo leuk maakt.