1. Deze vind ik lastig beoordelen. Wij waren hier met de groupon deal. 9 gangen amuse diner voor 2 personen. Wij zijn ook blijven slapen. Ontvangst was super vriendelijk en dat bleef ook zo de hele avond. Het eten moet ik eerlijk zeggen was lekker, alleen waren de porties wel héél erg klein. Wij hadden een half wijn arrangement erbij genomen en dat was even door drinken, die kleine hapjes gaan best snel. Wijn ook lekker. We sloten af met een kopje koffie. En toen kwam de rekening. Buiten de groupon deal om, die al betaald was moesten wij nog even 307 euro bijbetalen voor de overnachting en het drinken.
    Torenhoge prijzen voor water, wijn en koffie. Dat gaf toch een nare nasmaak. Dat het hier wat duurder is dan normaal dat begrijp ik maar als je liefelijk vraagt aan je gasten of ze nog een kopje koffie lusten en je zet daar 25 euro voor op de rekening ben je naar mijn idee niet goed bezig. Dit zorgt er alleen maar voor dat mensen niet terug komen en dan kan toch niet je bedoeling zijn als ondernemer. Later op de avond meerdere gasten gesproken die zich allemaal een hoedje waren geschrokken. Eten, wijn en bediening dus goed maar het totaal voor ons niet oké.