1. Gisteravond gegeten bij Mangú; wat een aanfluiting! 19.45 uur gebeld en voor 20.30 uur gereserveerd - was geen probleem. Echter tot ruim na 21 uur moeten wachten voor we aan tafel konden. Waar we aan tafel kwamen was het steenkoud. Volgens de bediening was de verwarming aangezet, maar een uur later was het nog net zo koud. Niet lekker zitten in die kou!

We hebben direct besteld, maar moesten tot 22.05 uur (!) wachten op ons voorgerecht. Dus ruim anderhalf uur ná het tijdstip waarvoor we gereserveerd hadden.

Voor water moet je betalen, wat begrijpelijk is als je alléén water wilt drinken, maar wij drinken er wijn bij. Absurd om dan - ook niet tegen vergoeding - geen kraanwater te serveren!

De muziek stond erg hard en werd naarmate de tijd vorderde steeds irritanter (steeds minder sfeervol).

Toen we na het voorgerecht vroegen of we elders mochten gaan zitten vanwege de kou, werden we pal naast een grote groep neergezet die érg luidruchtig (en dronken) was. Dit terwijl het hele restaurant inmiddels leeg was... Tevens was die tafel smerig.

We hebben dus wederom verplaatsing aangevraagd, wat gelukkig wel kon.

Het hoofdgerecht kwam pas 22.40 uur - niet echt meer een tijd om te eten...

Voor wat betreft het eten: we hadden de tapasschotel als voorgerecht. Daar zit onder andere meloen met ham omwikkeld. Beetje jammer dat die meloen nog voorzien is van schil (wat je niet ziet door de ham er omheen).

Het hoofdgerecht (mixed fajitas) was wel lekker maar er werd niets bij geserveerd (geen aardappels of iets, geen kidneybonen, etc.).

Bij de koffie kon er nog geen koekje bij; beetje karig. We zaten dan ook niet vol naderhand (terwijl we normaal gesproken geen voorgerecht bestellen en dan alleen van een hoofdgerecht toch echt wel vol zitten - elders).

Bij de toiletten is niet aangegeven wat het dames- en herentoilet is. Gevolg: smerige wc's! Met name door de dronken mannelijke gasten (volledig ondergeplast toilet!).

Het is jammer dat we pas na 21.00 uur wisten dat we geen kraanwater konden krijgen, anders waren we daarvoor al opgestapt. Maar ja; ergens anders kun je op zo'n tijdstip niet meer terecht.

Vroeger kwamen we graag bij El Popo, maar dit was voor ons echt de láátste keer!