1. In het restaurant Kasteel Erenstein was het diner een grote teleurstelling. Toen we om 19 u wilden was het wildmenu al op, daarom bestelden enkelen van onze groep mixed grill. Daar bleken er ook nog maar twee van te bestellen. Toen het eten kwam bleek het eten bijna allemaal lauw, taai en niet lekker. Een biertje na afloop was alleen mogelijk in de hoeve 150 m verderop ipv aan tafel.

Nadat we deze bevindingen hebben doorgegeven kreeg ik als reactie van de afdeling gastensupport: we vragen het na, u krijgt bericht. Na enkele dagen was de reactie: we zullen dit met het team bespreken en waar nodig actie ondernemen. Er wordt niet eens ingegaan op de inhoud van de opmerkingen.

Kortom waardeloos en zonde van de teloorgang van dit eens zo goede restaurant... tja hoe is de slogan ook alweer ? Alles kan bij Fletcher... dat blijkt helaas. Voor mij geen Fletcher meer.

1,6