in Kampen

RESTAURANT • EETCAFÉ • TERRAS

1. H.Ruigendijk

We hadden ruim van te voren gereserveerd in het restaurant. Bij binnenkomst bleek het restaurant afgehuurd door een dispuut. Dat had ik graag van te voren geweten. Erg veel lawaai. Wij werden naar het eetcafe verwezen.
    Waar overigens een tafeltje voor ons 2 personen was gereserveerd. De bediening was vriendelijk maar niet adequaat. Toen wij ons hoofdgerecht geserveerd kregen waren de borden koud. Toen we aangaven dat de borden koud waren werd ons mede gedeeld dat de verwarming voor de borden buitenwerking was. Dat was het enige. Ook toen ik opmerkte dat er toch andere mogelijkheden.zijn om borden te verwarmen werd daar niets meegedaan. Zelfs geen excuus. Het was voor ons de eerste keer dat we bij de Bastaard hebben gegeten.

4,1

1. Beste H. Ruigendijk,

Jammer om te lezen dat uw ervaring bij ons niet is geweest zoals we het graag hadden willen zien.

In onze reserverings geschiedenis kan ik zien dat u een reserveringsaanvraag had gedaan voor deze dag.
    Wij hadden inderdaad vooraf even kunnen aangeven dat, door het afhuren van ons restaurant, jullie tafel in ons eetcafé gedeelte zou zijn. Hier heeft u zeker gelijk in en bedankt voor de feedback, zo kunnen wij hier in het vervolg beter op letten!

Bijdeze onze excuses voor de koude borden. Uiteraard had dit op de avond zelf gezegd moeten worden en het is spijtig om te lezen dat dit niet is gebeurd.

Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
    Dominique van der Lugt - Krantz