Op dit adres zit nu: Baylings

1. Vooraf vegetarische mosterdsoep. Hoofdgerecht Gefrituurde artisjok in tempura op fregolapasta met wortel, amandel, pompoenpitten en tomatenchutney (veganistisch).
    Met vrienden daar gegeten op 10 december jl. Na een wat minder goede ervaring enige jaren geleden toch maar weer eens geprobeerd. Een openbaring! Na ons vorige bezoek hebben we vlees en vis uit ons menu geschrapt, hetgeen de keus in de meeste eetgelegenheden behoorlijk beperkt. In kwantiteit kan het ook bij H. nog wel wat beter, maat wát er is is van hoge kwaliteit. Zowel hoofd- als voorgerecht waren zalig! Ruime porties, keurige bediening, redelijke prijs (3-gangen menu voor € 29,50). En dat alles in een werkelijk schitterend historisch pand aan de Nieuwestad in hartje Leeuwarden. Een aanrader!

1. Wat leuk dat uw bezoek aan ons zo in de smaak is gevallen. Wij hopen u zeker vaker bij ons te mogen begroeten.