LET OP: Deze zaak is tijdelijk verhuisd naar Neckerstraat 3, wegens verbouwingen op Kerkstraat 37

in Purmerend

LEUKSTE RESTAURANT VAN PURMEREND !!

1. Marga van de winkel

Erg rumoerig omdat de helft van de zaak was afgesloten voor een receptie. Ook nog wisselen van tafel nadat we net lekker zaten.
    Ben beter gewend.

1. Beste Marga,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Kriti. Jammer om hier te lezen dat je ervaring minder was dan wat je gewend bent bij ons door bepaalde omstandigheden die avond. Betreft de rumoer klopt het dat het die avond druk was en de akoestiek in dit tijdelijk verblijf is ook slecht te noemen. Echter over het wisselen van tafel; jullie zaten in het midden van de zaak met zijn tweetjes. Op het moment dat er een leuker tafeltje vrij kwam bij het raam heb ik voorgesteld om te verhuizen. Volgens jullie was het absoluut geen probleem, jammer dat ik hier lees dat jullie het toch niet fijn vonden.
    We doen altijd hard ons best om het al onze gasten naar hun zin te maken. De volgende keer zullen we er weer een leuke avond van maken!
    Fijne dagen gewenst!

Hartelijke groeten,