1. Geregeld gegeten bij dit eetcafé, zowel afgelopen zomer op terras al recent binnen. Wat ik veel lees is dat het personeel je voorbij loopt, dit is ook onze ervaring tevens mijn ergernis. Café wordt gerund door te jong en on ervaren personeel. Er wordt veel rondgehangen vooral met elkaar druk zijn.
    Wat loopt deze tent een hoop omzet mis. Pas was het wederom raak duurde ontzettend lang voordat wij konden bestellen, dan maar even de vinger in de lucht. Glazen drinken waar ondertussen leeg, helaas weer geen aandacht. Nou dan maar een dessert, mmm tafel werd niet leeg geruimd, weet je wat we gaan weg, en komen ook echt nooit meer terug.
    Erg bijzonder en ik hoor het van veel mensen.

Sam Sam mijn advies, soms kun je beter iets meer voor je personeel betalen, maar dan heb je ook kwaliteit, inplaats van allemaal jong spul, die bij het afrekenen je nog niet eens de vraag stellen was alles naar wens, nee ze denken yes er gaat er weer 1 weg straks lekker naar huis!!

4,1