in Bergen op Zoom

“Hèt trefpunt voor jong en oud in hartje Bergen op Zoom.”

1. Samen met mijn partner even wat eten. Niks uitgebreids maar lekker ff niet koken. Partner kipsate en ikzelf de salade van de chef. Nou, we weren niet teleurgesteld. Volgens mijn partner was de kipspies met sate saus precies wat je er van verwacht. Mals vlees en een lekkere satesaus die niet te flauw is en de portie is meer dan voldoende. De salade van de chef bestond uit diverse soorten vis waaronder zalm en kabeljauwfilet, gamba's en Noordzee garnalen waarbij de Chef niet heeft bezuinigd op de hoeveelheden. De smaak van al dit lekkers is ook nog is prima waarbij de dressing aanwezig is maar de vis en garnalen niet overheerst. Hoe kan dit voor slechts €19,-? Geen idee hoe het kan maar geniet er van! Zeker een aanrader!

1. Leslie
    Van restaurant

Bedankt voor je positieve recensie Marcel! Wat fijn om te horen dat de kipsaté en salade naar wens was en jullie hebben genoten van onze gerechten. Komen jullie binnenkort de rest van onze menukaart proeven?

Groet,
    Team De Teerkamer