1. Mooie hoge cijfers, jaja.. onlangs eindelijk weer eens -mede geprikkeld door die mindere recensie hieronder- plezierig 'vlotjes' een wel zeer goed verzorgde dagschotel mogen genieten, een erg lekkere 'rendang' ditmaal (een pittig draadjesrundvlees 'Indonesisch' gerecht) de vleesvariant dus, er zijn dagelijks ook wisselende vis en vegetarische schotels..
    Inmiddels misschien ietsjes duurder dan 'vroeger' (toendertijd immers absurd goedkoop..) maar nog steeds wel zeer, zeer gunstig geprijsd,
    En bovenal verrukkeluk !! Stokbroodje met kruidenboter vooraf.. Lekkere rijkelijk gevulde salade, maar vooral die 'Thaise' Kao Phad vond ik heerlijk, bijzonder smakelijk aangemaakte en opgebakken basmati-rijst bijgerecht..
    Sfeer en service onverandert, gewoon prima dus..
    Enfin, wederom bedankt, ik ben benieuwd naar de diverse 3/4 gangen menu varianten, dus tot ziens/horens !!

1. Nb. mandje brood met kruidenboter (knoflook, lekker..) 'gewoon' van het huis..
    (inclusief flesje -alcoholvrij- bier en een fooitje 'kosten' minder dan 14 euro..)

2. Ach.. ik vergeet helemaal die attente amuse te vermelden.. zo'n verrassend mini-hapje bij binnenkomst, een stukje makreel met kruiden-mayotje.. leuk !!

Vorige recensies van rudi reppert

• Over de laatste jaren, na mijn vorige recensies (van '13/'14), meerdere malen naar volle tevredenheid mogen genieten, tafelen/toeven en zo meer..
    zie verder vooral mijn vorige schrijfsels hieronder, eigenlijk niks nieuws aan toe te voegen,
    houen zo dus, tot ziens,
    grru..

• Zoals al eerder gesteld, toptent.. sfeer en service doorgaans gewoon prima, maar bovenal goede en spotgoedkope dagschotels, van de kaart eten ietsjes duurder, maar nog steeds schappelijk geprijsd, dus zeer wel betaalbaar. Vaak tsjokvol, gelukkig is de keuken tot zeer laat open. Ja hoor oke voor vlot een lekker maaltje. Ciao..

• Elders goedkoper!? Zowel goed als zeer smakelijk eten..!? Ik zou het echt niet weten. Hier zijn heerlijke dagschotels en meer voor wel erg weinig geld, + sfeer + service is prima. Super, gezellig. Bedankt en tot ziens.