1. Dhr Ontevreden

Geen ervaring met Braziliaanse keuken, tot vorige week. Weekendje Rotterdam, vandaar. Welnu, wij hopen niet dat Maria Bonita symbool staat voor het Zuid-Amerikaanse eten. Het eten op zich was niet bijzonder. Maaltijden die je thuis ook zomaar in elkaar kunt flansen. Neem een voorgerecht...een soort van kropsla, met daar omheen wat garnalen.

Het eten mag wellicht nog een voldoende meekrijgen, de bedieining was echter ver onder de maat. Twee jongedames die geen oog hadden voor de gasten en geen blijk gaven van enige horeca-ervaring. De oudere medewerker deed haar best met een glimlach, maar ook zij zal deze eetgelegenheid spoedig een andere inhoud moeten geven. De bestelde wijn van de kaart was niet voorradig. Op brood met wat tapas hebben we een uur moeten wachten. Verdere bestelden we plat water, maar we kregen een fles met bubbles. Afijn, zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan. Prijzig voor een zeer teleurstellende avond.

Oh ja, op de rekening werden tal van gerechten onder 'diversen' weggeschreven. Tja...

Een absolute afrader of men moet orde op zaken gaan stellen.