in Maassluis

Kwaliteit en Betaalbaar.

1. Joop Maagdenberg

Zondagavond (01-12-2019) een culinair bezoek gebracht aan het restaurant “de Lantearn” te Maassluis. Bijna alle tafels waren bezet, waarbij de indruk werd gewekt dat bijna alle gasten aan een herhalingsbezoek deelnamen. De ambiance is leuk een soort “huiskamer restaurant”. De bediening was familiare en vakkundig! Er werd zelfs gewezen op een dagmenu, buiten de menukaart om. De amuse (soepje) was een verrassing en zeer smakelijk. Het door ons bestelde voorgerecht was voortreffelijk, een lust voor het oog en het streelde onze smaakpapillen. Het hoofdgerecht was uitmuntend, een balans tussen smaak en aanblik. Het geheel omschrijven wij gaarne als vakkundige keuken en geprezen gastheerschap. Een lokaliteit om vaker te bezoeken. Een minpuntje vonden wij de akoestiek. Het was een beetje rumoerig, met betrekking tot de conversatie van de gezelschappen. In deze ambiance wil men van het voortreffelijke menu gaarne met elkaar “genieten” van spijs en drank. Kort en goed: een zeer goed restaurant. Het genieten waard en zeker voor herhaling vatbaar.

Jan en Lenie Verweij en Joop Maagdenberg

1. Dank u wel! Met vriendelijke groet jolanda de lantaern.