1. Na een bezoek te hebben gebracht in dit smerige restaurant heb ik contact opgenomen met de voedsel en waren autoriteiten en zij hebben geconstateerd, dat dit inderdaad beneden pijl is en hebben zeer zware sancties opgelegd.

1. Beste meneer, gefeliciteerd met u recensie. U doet wel heel erg uw best om ons kapot te maken. U was op maandag 18 uur 50 met 4 personen bij ons binnen gekomen, om 19 uur 42 gingen jullie weg. U dochter heeft nog voordat zij weg ging nog een snoep gepakt. U had een klacht over hygiëne over onze koks, daarop gaf ik u uw geld terug €85,50. U wilde vervolgens verder gaan eten daarop ik jullie erop gewezen dat jullie weg moesten gaan, waarop u heel verbaast op reageerde. U zei:" u geeft zelf geld terug, wij willen eten afmaken" ook gaf u aan dat jullie maar 20 minuten zaten, wat uit de camerabeelden blijkt dat jullie al bijna 50 minuten zaten. Het is u goed recht om voedsel en waren autoriteiten in te schakelen, dat moet je vooral doen, gelukkig zijn onze klanten wel blij met onze produkten. Eerlijkheid is soms ook een ding. Verder ga ik u geen podium geven. Met vriendelijke groet,
    Yu