1. Vandaag weer geweest. Na vaak te zijn geweest nu mijn ongenoegen maar eens uiten. Regelmatig een uur wachten op het eten, er wordt dan excuus aangeboden met allerlei redenen waarom het zolang moest duren. De vorige x waren de spare ribs letterlijk verbrand, dik uur moeten wachten, net als wel vaker. Ook nu heel lang wachten. Excuus is wederom, veel bestellingen buiten af, afvoer verstopt etc.
    Maar geen drankje of iets aanbieden. Nooit.
    Nu kregen we de(warme) bijgerechten als eerste. Moesten nog 10 min wachten op het hoofdgerecht. Ik zeg dit is wel de verkeerde volgorde. Ja sorry, het is druk…
    Gerechten weer euro duurder.
    Kortom voor mij niet weer!

1. Beste mevrouw Wolters

Uiteraard vinden we het erg spijtig om te horen dat deze avond bij ons voor u zo verlopen is.
    de wachttijden voor het eten waren inderdaad op deze avond behoorlijk lang hiervoor dan ook uiteraard onze welgemeende excuses.
    De manier waarop hier mee omgegaan is maakte het er natuurlijk ook niet beter op wat erg jammer is aangezien wij u en uw zoons altijd met veel plezier ontvangen bij ons.

Sommige gerechten zijn inderdaad iets duurder geworden daarentegen zijn andere gerechten weer wat goedkoper geworden en blijven wij nog steeds onze actie hanteren van een 3 gangen menu uit de kaart voor 22,50.

Bij deze wil ik uw gezelschap van de bewuste avond dan ook graag een 3 gangen menu naar eigen keuze aanbieden uiteraard hopende dat u bereid bent ons nog een kans te geven om u een plezierige ervaring te laten beleven.
    graag zouden wij van u horen u kunt uiteraard contact opnemen via het telefoonnummer 050 551 5282 of mailen naar info@eetcafehetwittepaard.nl

Met vriendelijke groet
    Gertjan

2. Van het aanbod gebruik gemaakt. Dit keer lekker gegeten, als vanouds. Nog bedankt voor het aanbod!!