1. Eddy Fluit

Verrassend kwamen we in een bar binnen. Verjaardagsfeestje.
    Achterin waren de tafels sfeervol gedekt. Ook leuke led verlichting. Spotjes waren misschien iets te fel. Na de bestelling kregen we wat breekbrood met lekkere kruidenboter.
    We begonnen met een zalm bonbon. Dit was een heerlijk gevulde zalmfilet "bal" met roomkaasvulling. De gastvrouw excuseerde nog voor het verjaardagsfeestje welk ondertussen aan tafel gegaan was, maar dit was eerder gezellig dan hinderlijk.
    Het hoofdgerecht werd een heerlijke saté met zelfgemaakte pindasaus "gedrapeerd" met een mooi stuk kroepoek en een boterzacht kabeljauwhaasje op aardappelpuree en een boterlimoensausje. Dit beiden vergezeld met lekkere frieten en een firs bakje salade.
    Bij de kabeljauw smaakte de Chardonnay prima en ook de Tripel was lekker bij de saté.
    We wilden daarna nog wel een nagerecht en kwamen tot een cheesecake en een apfelstrudel.
    Daar ik zelf wel eens apfelstrudel gemaakt heb, was ik wel verbaasd. Een lekker stuk appelcarré met slagroom werd voorgeschoteld zonder enige opmerking.
    Na deze gangen sloten we af met een décafé koffie en een cappuccino. Leuk opgediend, al was de koffiemelk iets teveel van het goede bij de cappuccino.
    Verbaad dat wij van zo ver ( Ede) kwamen, werden we vriendelijk dag gezegd. Kom gauw weer eens. De prijs ligt bij dit restaurant iets hoger , maar is dit wel waard. Daarom licht verbazing over de apfelstrudel.
    Kortom een fijne avond.

1. Beste Eddy,

Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide recensie. Goed om te horen dat jullie hebben genoten van onze gerechten. We waarderen het zeer dat jullie helemaal vanuit Ede nog eens zullen terugkeren naar Uw Chef.

Heel graag tot ziens!