1. Diner met groep 40 personen. Na heel lang wachten het voorgerecht: soep uit blik. Daarna hoofdgerecht. Slechte bediening, veel tijd tussen verschillende gerechten en na meerdere klachten dat de kip aan de spies koud, glazig en rood doorbloed was, zei de bediening namens de kok dat het zo hoorde. Alles terug gegeven en thuis maar gegeten. Kok is daar de koning.

0 positieve stemmen1 negatieve stem

1. Goede avond.
    Toevallig heb ik die avond gewerkt in de keuken. Onze soepen worden altijd vers bereid. Wij koken niet vanuit potjes of pakjes. De voorgerechten mochten pas later mee omdat er 2 mensen van de groep nog onderweg waren. Kippendij is altijd anders van kleur dan kipfilet. Ik zag ook dat alleen de kippendij niet opgegeten was, voor de rest was het bordje leeg. In totaal waren er 19 mix grill, hetzelfde bereid en geen klachten over gehad. Voor de rest was iedereen ook dik tevreden.

Gr Joey de koning

2. jammer dat ik er geen foto van gemaakt heb antwoord klopt niet nog een zelfde klacht mee ik zou de lampen nog verder dimmen lijk alles goed derde persoon was de dag erna ziek zegt genoeg