1. Als je gereserveerd hebt en je wordt toch eerst een 20 min aan de bar gegooid, heel slecht begin. Als je je tafel krijg en na +-15, min pas een kaart krijgt en daarna weer 3 maal moet vragen (+-15 minuten) waar jou biertje blijft, slecht punt 2 (dit gebeurden bij alle 3 de biertjes die besteld waren) . Voorgerecht was lekker, wat het enige pluspunt van de avond was. Hoofdgerecht komt koud aan waarna ik het terug stuur en daarna is de helft nog niet echt warm. Kortom drama avontuur. Bakje (klein handje) friet: 3 euro extra..% 2 sneetjes brood met kruidenboter: 3,90. Kortom hier kom ik niet meer. En als ik dat aankaart krijg je 2 bier pp gratis, terwijl dat samen met het voorgerecht het enige was dat goed was. Haal dan die hoofdgerechten eraf. 100 euro lichter en een slechte ervaring rijker.