in Haarlem

Het lekkerste restaurant van Haarlem!

1. Een avond uit in Haarlem begint voor ons bij Jetties. Ook dit keer werden we warm en hartelijk ontvangen, alsof we bij vrienden te gast waren. De bediening was top, we konden rustig eten maar als er iets was, stond de medewerker klaar.
    De keuze uit de menukaart is moeilijk, maar ik ben toch weer gegaan voor de spinazietaart. Die is echt superheerlijk. Maar ook de gerechten aan de overkant smaakten prima. Met een lekker warm buikje waren we helemaal klaar voor een avondje Haarlem.
    We komen heel snel weer terug.

1. Super leuk dat je weer bij ons op bezoek kwam Marian, en weer koos voor de spinaziequiche. Ik ben daar zelf ook dol op! Bedankt voor deze mooie recensie en tot ziens, bij Jetties!

Vorige recensies van Marian

• Heerlijk gegeten bij Jetties. Alles is vers klaar gemaakt en dat proef je. Het is heel gezellig in het restaurant en de bediening is zeer attent. Ik kom zeker terug.

• Opnieuw heerlijk gegeten. De spinaziequiche smaakte alsof hij kort geleden gebakken was, heerlijk vers. De burger was bijna te groot om op te eten, maar heel erg lekker.
    De bediening was top. Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad.

• Heel gezellig restaurant met een bijzondere formule: alles wordt ter plekke vers klaargemaakt. Afrekenen doe je bij de bestelling, dus als je klaar bent, kun je weg. Het eten smaakt heerlijk. Een aanrader.

• Heel nieuwe eetbelevenis bij Jetties. Heerlijk gegeten in een super relaxte sfeer. We komen graag nog eens terug.