Eetgelegenheid gesloten
  1. Niet de moeite waard om heen te gaan. Je wordt gelokt met onbeperkt tapas, maar eigenlijk is gewoon een tapas menu wat niet de € 29,95 waard is.

Als voorgerecht krijg je een half kopje soep, paar plakjes rauwe ham en een stukje manchego.

Als hoofdgerecht voor 2 personen krijg je een plank met 8 kleine tapas, salade en friet (waarom geen patatas bravas???) zonder mayonaise. De tapas waren allemaal lauw en vlak van smaak. Toen we vroegen wat er nu precies onbeperkt was konden we nog tapas bij bestellen. We hadden nog 2 vlees en 2 vis besteld, maar uiteindelijk maar 1 vlees ontvangen. Na een half wachten hebben we het maar opgegeven.

Zeer kleine glazen wijn en dan ook nog € 3,- durven te vragen voor een karaf (Die overigens niet schoon was) 1/2 liter kraanwater dat is echt niet meer van deze tijd.

We hadden gehoopt op een leuke avond met allemaal lekkere Spaanse hapjes en lekker lang te tafelen, maar helaas een teleurstelling.