Op dit adres zit nu: Ibiza

1. Mevrouw de zwart

Op 9-1 wezen eten bij de Reünie samen met mijn partner.

Op het eerste oog heeft de tent veel potentieel. Gezellig sfeervol restaurant met mooie ambiance en haardvuur in het midden. Ontvangen door persoon die zeer formeel en onvriendelijk was. Toen we zaten 22 minuten moeten wachten tot we iemand van de bediening zagen die ons een kaart en wat te drinken gaf. Daar zit ook meteen het zwakke punt van de zaak. De bediening. Ze zijn erg jong en onervaren. 22 minuten wachten voor je geholpen word is te lang ( restaurant zat lang niet vol ) en daarna nog 15 minuten gewacht op een cola en een wijntje. Het is zo onprofessioneel om je gasten zo lang te laten wachten op hun drankje.

Het eten was best lekker maar erg weinig voor die prijs. Ik had een drie gangen menu maar vond het weinig voorstellen, vooral het dessert is erg klein. Piepklein stukje cheesecake en klein beetje chocolade mousse en een bolletje raar smakend ijs. Geen enkele uitleg door de bediening over wat voor ijs het was. Erg jammer. Ook de uitleg over de voorgerechten ontbrak, toch een belangrijk onderdeel van een restaurant en de bediening.

Mijn toetje kwam voordat het toetje van mijn vriend er was, ik had het al op toen zijn toetje kwam, ook erg jammer. De hoofdgerechten waren erg goed, heerlijke zalm en en goede mixed grill. Deze tent heeft zeker veel potentie want het is er erg gezellig en sfeervol en het eten is best lekker, maar de prijs is iets te hoog en de bediening moet nog heel erg veel leren qua professionaliteit, want dat leek echt nergens op.

Bij vertrek dan ook geen fooi achter gelaten. We hebben best een leuke avond gehad maar dat kwam dankzij ons zelf en niet omdat we zo leuk behandeld werden door de bediening.

Geen aanrader deze tent, tenzij de bediening opknapt.