1. Wij hadden op vrijdag voor zondag bij Bogor een plaats aan het raam gereserveerd. Bij aankomst bleek dat men deze plaats reeds aan andere mensen gegeven had. Er werden geen verontschuldiging aangeboden, we moesten maar ergens anders gaan zitten. Wat hierna gebeurede is onbeschrijfelijk. Men vertelde ons dat er meer mensen aan het raam wilden zitten en deze plaatsen gegeven worden op volgorde van binnenkomst. Voor ons was er geen plaats meer aan het raam. Toen wij echter op een nog niet bezette plaats aan het raam wezen, zij men dat deze reeds gereserveerd was. Toen wij daarop de serveerster aanspraken dat wij ook gereserveerd hadden werd gezegd “ komt u bij ons dan allen maar eten als u een raam plaats heeft”.
    Hierna zijn wij vertrokken zonder te eten en zolang er van uit Bogor geen genoegdoening komt gaan wij daar nooit meer heen.