Op dit adres zit nu: Ibiza

1. Hier afgelopen zaterdag met zijn vieren geweest. Nieuwe zaak in Tilburg dus vol goede moed en vol verwachting hierheen. Bij binnenkomst was het nog redelijk rustig. Het restaurant zag er sfeervol uit, als het eten en de bediening van hetzelfde niveau zou zijn zou het allemaal wel goedkomen. Het eten werd vrij vlot geserveerd en was van een kwaliteit die je mag verwachten, niets meer. Aan de kleine dingen als een steak-mes bij de biefstuk en een citroen-doekje of kommetje water bij de spareribs werd niet gedacht. Een gemiste kans. Dan de bediening: Dit was een regelrechte ramp! Een voorbeeldje: extra drankjes besteld (biertje + cola). We zaten vlak bij de bar en zagen onze cola al ruim tien min. klaar staan. Personeel loopt keer op keer voorbij zonder hier acht op te slaan. Uiteindelijk wordt er een biertje bijgezet en dit naar ons toe gebracht. Als we de ober hierop aanspraken pakt deze het zeer onproffesioneel op door een slok uit het glas te nemen en te zeggen "voor mij smaakt deze cola nog prima hoor", waarna hij duidelijk geirriteerd een nieuw glas gaat halen dat gelukkig wat sneller bij onze tafel arriveert. Het personeel kan duidelijk nog veel leren. Zelfs bij het uitdraaien van de rekening was twee man personeel nodig, men is duidelijk nog niet gewend aan de gebruikte automatiseringshulpmiddelen. In mijn ogen kan hier nog heel wat worden verbeterd, te beginnen bij het personeel! Wil deze zaak de concurrentie het hoofd kunnen bieden, zullen ze met name op het gebied van service nog veel moeten verbeteren, anders zullen er veel gasten, net zoals ons gezelschap, slechts eenmaal op bezoek komen.