1. Hoi team Slagerij en traiteur Meggie en Loek.

Voor afgelopen zaterdag hadden wij ossenhaas besteld voor 6 personen. Het was allemaal een beetje op de laatste minuut, maar wat een verrassing e.e.a. was absoluut fantastisch.

We wilden jullie dan ook laten weten dat deze ongelofelijk mals was. Botermals!! We hebben alle 6 gesmuld en de totale ietsje meer dan 1.2 kilogram was fantastisch verdeeld in 6 mooie gelijke porties.

Tijdens het diner waren we er alle 6 het er over eens om dit met de kerst ook te gaan bestellen. Zo lekker van smaak en een prachtige kwaliteit.

Volgende maand zullen wij jullie dus bellen en hier een afspraak over maken. Maar eigenlijk mogen jullie alvast rekening houden met een bestelling en wederom een mooi stuk voor ons reserveren later deze maand.

Bedankt en tot gauw!!

2 vorige recensies

Vorige recensies van Rob en Els

• Gisternamiddag hadden wij de evaluatie van het behoefteonderzoek naar d'r Durpswinkel in de Rode Beuk te Simpelveld. Na afloop hadden we een tapas buffet gepland. Alle aanwezigen (Impuls - d'r Durpswinkel - Gem. Simpelveld) plus alle enquêteurs jong en oud waren razend enthousiast. Er was één iemand die nauwelijks van tapas had gehoord en wist nauwelijks wat er op de schalen lag. Hij heeft gesmuld. De gastvrouwen en heren van de Rode Beuk plaatsten wat stehtische, zorgden voor een koel pilsje en fris, op de binnenplaats, en wij hebben eventjes heerlijk genoten. Meggie en Loek super buffetje.

De nieuwste recensie
  • De kwaliteit van de diverse producten is zeer goed. Daarbij een zeer zéér hoog hygiëne niveau. Letterlijk van de grond eten is hier mogelijk en zou ik zelf durven te doen. De geboden kwaliteit bij bestellingen (Traiteur) met het meest belangrijke de warmte van de gerechten is uitermate goed.

De nieuwste recensie