1. Geen aanrader, deze pizzeria in de Nobelstraat. De bediening bestond uit twee jongens van rond de 16 jaar, die de bestelling opnamen en daarna op tafel 'neerploften'. Mijn caprese pizza was erg waterig en zacht, zat weinig smaak aan en een belangrijk ingredient (pesto) miste. De eigenaar zei dat de pizza zacht was geworden door het vocht van de tomaten en mozzarella, maar normaal gesproken haal je het vruchtvlees van de tomaten eruit en laat je de tomaten en mozzarella goed uitlekken zodat het deeg niet zacht wordt. Dit was duidelijk niet gebeurd.
    Wel kreeg ik achteraf nog een margaritha pizza aangeboden, wat op zich wel een aardig gebaar was. Maar toen ik mij voor het betalen realiseerde dat er geen pesto op had gezeten (helaas kwam ik daar te laat achter), werd er door de eigenaar min of meer geinsinueerd dat ik loog, omdat de zestienjarige jongen natuurlijk zei dat hij dat wel had gedaan. Toen ik vroeg of ik misschien iets minder kon betalen omdat er een ingredient had gemist, mocht ik na een paar opmerkingen in het Italiaans 1 euro minder betalen. Al met al, niet echt het leukste restaurant voor een gezellig etentje, en qua prijs nog relatief duur voor wat je krijgt.