1. Wisselende reviews lees ik hieronder en dat is ook een beetje zoals ik het heb ervaren.
    De kaart zag er op voorhand veelbelovend uit. Mooie foto's, maar die correspondeerden niet met hetgeen we op de borden kregen. Het eten was goed, maar niet uitzonderlijk. Bij de gerechten kregen we gebakken aardappeltjes, iets wat ik in Italie nog nooit geserveerd heb gekregen bij zeebaars. Ook de geroosterde groente viel niet bij iedereen in de smaak. Een lekkere Italiaanse salade had beter bij de ossenhaas gepast waarschijnlijk.

Lekker eten blijft natuurlijk heel erg persoonlijk en ook binnen onze groep waren de meningen verdeeld. Grand dessert was prima. Vooral de verse aardbeien, de Tiramisu en de limoncello taart vielen goed in de smaakt.

Meer aandacht voor de borden én de klant zou een ster extra kunnen opleveren.

6,1