in Norg

Gewoon gezellig & goed eten voor een eerlijke prijs!

1. Mooi pand gemoedelijke inrichting. Welkom was goed tafeltje gekregen en voelde al direct koud aan ene kant en warm aan andere kant. Lekker biertje en kompleet menu besteld. Voorgerechtjes waren diverse gerechtjes waarvan ik de helft beneden gemiddeld vond en een aantal echt smakelijk waren wel mooie presentaties. Door naar hoofdgerecht biefstuk. Werd niet gevraagd welke garing gewenst was. Kregen dit met en was slechts een randje gegaard en de rest rouw. Erg dik stuk ook met in het midden flink stuk niet te kouwen stuk zeen. Opmerking hierover werdt niet door de betreffende serveerster op in gegaan. Met 4 ma schamel bakje krulpatat maar wel met heerlijke soorten mayonaise.
    Toetjes waren top en maakte het tot een happy end. Verder wel 5 keer meisje aan de tafel gehad of ze nog wat in kon schenken maar toen we af wilden rekenen geen contact kunnen krijgen en maar naar de bar gelopen om dat te doen. Wat mij betreft nooit meer aardige mensen maar hebben voor wat betreft horeca nog wat te leren.