in Bussum

Griekse mezédes en tapas in Bussum

1. We worden allerhartelijkst door Stefanos en Thanos ontvangen en herinnerd van de vorige keer Terwijl de vader beneden in de keuken lekkere dingen (verrassingsmenu) maakt, afgestemd op onze smaak (ook vegetarisch), zorgt zijn zoon voor een plezierige bediening. Dit is nou eens niet een Griek die in de regel bekend staat om grote stukken vlees, maar een waar je met een plezierig en geen overdadig gevoel vandaan gaat. Jammer dat we zo ver weg wonen, anders zouden we hier vaker komen. Voor de mensen in Bussum en omgeving is dit een prima plek die de moeite waard is om te ontdekken en te ervaren.

Vorige recensies van Wim

• Dit restaurant, een paar huizen verwijderd van de Sint Vituskerk, verdient veel meer bezoekers. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Voorafgaand aan ieder gerecht van het Verrassingsmenu wordt gevraagd wat je wel of niet lekker vindt. Ook vegetariërs komen ruimschoots aan hun trekken. Zowel het eten als het drinken zijn heel redelijk geprijsd. Het brood vooraf wordt niet in rekening gebracht. Al met al een zeer goede ervaring. We wensen de eigenaar, die eerst een restaurant in Amsterdam had, heel veel succes. Hij verdient het.