1. De eerste keer hier gegeten. Is meteen ook de laatste keer. De service was slecht. Het restaurant zat vol en er waren maar twee obers waarvan een de eigenaar. Het meisje dat ons hielp was altijd snel weer weg en keek niet rond waardoor wij nauwelijks iets bij konden bestellen zonder lang te wachten. Het duurde allemaal veel te lang voordat we eindelijk drank kregen aangeboden. Stokbrood met tapenade hadden we wel besteld maar daar moesten we zelf om vragen of ze dat alvast wilden serveren voordat de voorgerechten kwamen (wij zaten er inmiddels al een uur). Het eten zelf was wel lekker maar de porties erg klein en de prijs in verhouding erg hoog. Bijv. een bordje groene salade met letterlijk 2 groene bladeren, wat uien en olijven met dressing. Wij hadden toch een iets groter schaaltje verwacht voor die prijs. Bovendien is de keus voor het hoofdmenu erg beperkt. Wij zijn uiteindelijk weggegaan zonder het hoofdgerecht te nuttigen.