in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Jan en Petra

Rhodos is een super Grieks restaurant! Het is de beste van Limburg en ook een van de betere van Nederland.

Mijn familie en ik komen hier al 3 jaar. In deze 3 jaar hebben wij nog nooit een teleurstellende ervaring gehad. Als ik iets nadeligs moet benoemen, dan zou het hooguit kunnen zijn dat als je op een vrijdag, zaterdag of zondag rond de klok van 20:00 uur binnenkomt, je even op een tafel moet wachten.

Maar laten we eerlijk zijn, dit wachten betekent dat het restaurant vol is en een gevuld restaurant week in week uit, is in mijn ogen een zeer goed teken! Je wordt in dit restaurant hartelijk op zijn Grieks ontvangen, "kalispera", ouzo's van de zaak. De menukaart heeft van voorgerecht tot nagerecht een zeer uitgebreide keuze. Je kunt kiezen uit allerlei heerlijke vlees/vis/grill/oven schotels. Een aanrader is absoluut de bifteki en de Rhodos schotel. Als nagerecht kan ik zeker de coupe Rhodos en de chocoladetaart aanraden. Heerlijk! De service is enorm snel, vriendelijk en goedlachs. De sfeer is om vrolijk van te worden. De goedlachse en soms zingende obers, Griekse muziek.....je waant je al snel in een andere wereld. Kortom beste mensen, kom zeker een keer langs en ervaar zelf dit geweldig, fantastisch Grieks restaurant!