LET OP: Deze zaak is tijdelijk verhuisd naar Neckerstraat 3, wegens verbouwingen op Kerkstraat 37

in Purmerend

LEUKSTE RESTAURANT VAN PURMEREND !!

1. Siebe de Jong

Het was volle bak bij Kriti wij zaten met 5 personen aan rondetafel in de loop van de bediening! De plankenvloer bewoog daardoor en ook de stoel waar ik op zat dus geen lekkere plek.

Vroeger op oude plek van het restaurant wel eens gegeten toen was het intiemer en rustiger en eten was beter.

Als Kriti weer heropend op oude locatie eind februari/maart 2020 kom ik graag nog eens terug maar deze plek was niet voor mij geschikt.

1. Beste familie De Jong,

Allereerst hartelijk dank voor jullie bezoek aan Kriti. Zoals u weet zitten wij tijdelijk in dit pand omdat we aan het verbouwen zijn op onze oorspronkelijke locatie. Door omstandigheden waar wij helaas niets aan kunnen doen duurt het veel langer dan gepland.
    Omdat het een tijdelijk verblijf betreft mogen wij niets veranderen aan het pand. Wij begrijpen u heel goed.
    Ook de akoestiek is niet helemaal zoals we zouden willen. Ondanks dit allemaal zijn we heel blij met onze gasten en ook met u.
    Hopelijk kunnen we u snel verwelkomen in ons vertrouwde Kriti.

Hartelijke groeten,

Kriti