1. Reactie van MATHIZZ op de recensie van Mevr. Bregje.

Beste mevrouw Bregje,

Uw opmerkingen over het verloop van de avond heb ik met u en uw 4 gasten uitvoerig besproken en heb uw teleurstelling gedeeld voor het feit dat wij volgens u niet in staat waren uw tafel een geweldige avond te bezorgen!

Mijn team en ik persoonlijk hebben naar de kerstdagen toe geleefd om er een echt feest van te maken, dagen van voorbereidingen in het restaurant van decoreren en de juiste tafelschikking tot in de keuken hebben geresulteerd dat we op beide kerstdagen super fijne complimenten van al onze gasten hebben mogen ontvangen.

Gelijk of geen gelijk, u had het niet naar uw zin en dat betreur ik, daarom hoop ik dat u contact met mij opneemt. (ik beschik niet over de juiste contactgegevens?) zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Ik ben een kok die met liefde en passie voor het vak leeft, daarin past een dergelijk beoordeling absoluut niet en ik zie ernaar uit de balans tussen zuur, bitter en zoet te herstellen!

Graag tot horens en tot ziens bij Mangerie MATHIZZ.

Mathis Pagen.