Op dit adres zit nu: Grandcafé De 10

1. Na wat rond gekeken te hebben op deze site (dinsdag) besloten om het eens te proberen bij Da Noi in Malden.

Samen met een vriend kwamen we Da noi binnen en werden meteen ontvangen door de gastvrouw, de sfeer in het restaurant was top, erg warm en gezellig.

We werden aan een leuk tafeltje gezet en bestelden een drankje wat er zeer snel was.

We keken rond in de kaart en gingen voor het 4-gangen verrassings menu, een goede keuze zei de gastvrouw.

Na te vragen naar de wijn-kaart en even gekeken te hebben stelde ze ons een witte voor die zeer goed beviel.

De gerechten waren heerlijk en in goede portie's!

Na de 2e gang vroegen we of het hoofdgerecht even kon wachten, dat was geen probleem.

We kregen allebei vlees als hoofdgerecht, dus daar hoorde een rood wijntje bij die de gastvrouw ons had aanbevolen. Overheerlijk bij het gerecht.

Na het hoofdgerecht kwam het nagerecht wat werd gebracht door de ijsmaker zelf, hij vertelde vol passie over zijn creatie die overheerlijk was!

Uiteindelijk kregen we nog een limoncello aangeboden, een goeie afsluiter.

Kortom, zeer lekker gegeten en gedronken personeel was zeer vriendelijk en snel.

Wij komen zeker terug!

Groet,