1. Toen ik en mijn vrouw afgelopen zomer lekker naar een pretpark waren geweest hadden we zin om achteraf even gezellig ergens te gaan eten. Via eet.nu had ik van Goodfella's gelezen en was heel erg benieuwd. Ik had het adres op de tomtom ingevuld en deze bracht mij net aan de verkeerde kant, we stonden op de parkeerplaats bij een voetbalstadion terwijl we net aan de andere kant van de bomen moesten zijn.

Eenmaal aangekomen was ik blij verrast met de aankleding van de zaak, het ziet er heel gezellig en sfeervol uit. De bediening was vriendelijk en lekker vlot en de kaart had genoeg te bieden. Ik had een tournedos besteld en mijn vrouw een steak van het huis, maar wat was dat genieten zeg! Het was echt een tijdje geleden dat ik zo'n lekker stukje vlees gesmikkeld heb kan ik je verklappen. Zowel de steak van het huis als de tournedos waren om over naar huis te schrijven, wat ik bij deze dan ook via eet.nu doe.

Dit restaurant is een echte aanrader, ik hoop dat het zo lekker blijft als deze eerste keer dat we er waren want dan komen we zeker weer terug, en daarna nog een keer, en misschien dan nog wel eens... en wie weet dat we dan ooit nog wel een keertje een hapje komen eten.