in Ede

Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard

1. Ik heb hier afgelopen zomer met mijn schoonouders gegeten, ik had al vaker tegen hun lopen opscheppen over hoe lekker het daar was en ze wilden het graag een keer proberen. Nu was het al zo dat de laatste 2 keer dat ik daar gegeten had de kwaliteit een stuk minder was (vlees lijkt ineens een stuk minder mals), maar ik dacht dat dat misschien iets tijdelijks was dus we gingen er gezellig naar toe.

Helaas waren de laatste 2 keer geen uitzondering, de kwaliteit gaat inderdaad achteruit. We hadden allemaal mijn favoriet besteld, de steak Amadeus. Maar ook nu was het vlees weer niet zo mals als ik gewend ben van eerder en de smaak is ook compleet veranderd. Mijn schoonouders bleven gelukkig vriendelijk en beleefd en zijn er niet over begonnen dat ik altijd zo hoog opgegeven heb over Amadeus.

Het was een grote teleurstelling, Amadeus is Amadeus niet meer. Ik ben op plaatsen geweest waar ze inmiddels echt wel geëvenaard zijn. Ik weet niet waardoor het allemaal komt, maar ik vind het echt heel jammer dat het zo hard achteruit gegaan is en ik hoop dat ze op tijd bijsturen want de lijn die nu ingezet is beloofd niet veel goeds :(

Ik ga er, in tegenstelling tot anderen, nog wel een keer eten maar misschien over een jaar, in de hoop dat het niveau weer is zoals het altijd geweest is. Want ik weet dat ze het wel kunnen, en ik "mis" mijn steak amadeus, waar je als het ware je mes oplegt en het er langzaam doorheen glijdt :-)

Vorige recensies van Eduard

• Inmiddels heb ik meerdere keren bij Amadeus gegeten en keer op keer blijft het goed smaken. Soms duurt het door de drukte wat langer tussen de gangen door voordat je je eten krijgt. Maar op zich heeft dat ook wel weer wat, anders ben je zo snel klaar met alles. De steak Amadeus is een echte aanrader voor de vleesliefhebber, maar voor de rest zijn de gerechten ook altijd erg lekker moet ik zeggen.

Er is tot nu toe geen een keer geweest dat het tegenviel, zo nu en dan dat de service wat traag is vanwege onder-capaciteit. Maar de sfeer en de kwaliteit van het maken dat allemaal weer helemaal goed.

Zeker een aanrader dus.