in Vinkel

Échte Brabantse gezelligheid en de heerlijkste wereld tapas!

1. Wat een leuke lunch hebben we gehad bij Danny's! Het verraste ons dat de porties van de pincho's ook groot waren, we hebben ook sommige dingen gedeeld zodat we meer verschillende gerechtjes konden proeven. We konden er onze tijd over doen, heerlijk kletsen tussendoor het was super gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.

1. Opnieuw bedankt voor je recensie Ingrid!
    Leuk dat jullie ook eens langs zijn geweest tijdens onze lunch. Goed om te horen dat de pinchos in de smaak vielen.
    Komen jullie nog eens langs?

Groet,
    Danny's Eeterij & Tapas

Vorige recensies van Ingrid van de Ven

• Gisteren weer heerlijk gegeten bij Danny's! Heerlijke tapas, flinke porties en veel keus.
    Echt een aanrader voor een avondje tafelen met familie of vrienden, wij komen er graag!

• Weer heerlijke avond gehad, de tapas waren stuk voor stuk weer erg lekker: Schaaltjes lekker vol en goed heet. Kaart weer aangepast en de seizoens tapas weer lekker. Kunt merken dat het met zorg bereidt is, personeel zeer vriendelijk en Nicole komt altijd een praatje maken. We zouden wel vaker willen komen maar het is er een volle agenda in het weekend.