1. Henk 128 punten

Een aanwinst voor Eindhoven en zeker in onze straat.

Eindelijk weer eens een restaurant waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Ik ben al enkele keren in restaurant Mt. Everest geweest en elke keer is het een feest voor de smaakpapillen. Heerlijke curry's en heerlijke kip, lams en vis gerechten. Ik heb er met mijn moeder gegeten, en meneer Tal heeft speciaal voor mijn moeder erg mild gekookt. Ze is nu ook fan van de Indiaase, Nepaleese en Buthaanse keuken. We hebben er met de hele familie, mijn moeders verjaardag gevierd en het was zeker een feest, alles meer dan voldoende en voor ieder wat wils. En wanneer er van iets wat te kort was werd het weer aangebracht.

Een aanrader voor mensen die graag eens oriëntaals willen eten. Voor de prijs hoef je het niet te laten. De huiswijnen zijn heerlijk en ze hebben zelfs enkele soorten bier. Wij hopen dat meer mensen van dit restaurant komen genieten.

En op deze manier wil ik meneer Tal, mevrouw Purnima en hun personeel bedanken voor de vriendelijke gastvrijheid.