1. Op zoek naar een gastronomische avond in de buurt van Hilversum kwam ik via deze site uit bij restaurant AIM. Zelfs met hele positieve of negatieve recensies blijft het altijd afwachten hoe de avond werkelijk uitpakt en ben dan ook neutraal en open in dit avontuurtje gestapt.

De ontvangst afgelopen zaterdag was zeer vriendelijk, wij waren als eerste en kregen een tafel met prachtig uitzicht over de Loosdrechtse plassen. Na een inleidend glaasje wijn kon het feest beginnen met een heerlijke amuse die je smaakpapillen gelijk in opperste staat van opwinding brengt.

Na enig overleg met mijn tafelgenoot besluiten we tot een 4-gangenmenu met wijnarrangement. De gerechten waren stuk voor stuk prachtig opgemaakt en zeer smakelijk. Ook was er een mooie opbouw in het menu met het hoofdgerecht als hoogtepunt en het dessert als plezierige afsluiting van deze fijne avond.

Mijn waardering voor de keukenbrigade voor de heerlijke gerechten en de jonge bediening die je een hele avond in de watten legt. Wij gaan zeker terugkomen en dan met iets groter gezelschap. Bedankt allemaal!