in Amsterdam

Bar-restaurant met een vleugje Fryslân

1. Het ging allemaal een beetje rommelig: de bediening was niet scherp, van de niet al te uitgebreide kaart waren meerdere gerechten niet beschikbaar en van andere gerechten bepaalde componenten niet.
    Wel lekker gegeten, maar niet zodanig als we verwacht hadden na alle lovende recensies.
    Had het ook wel netjes gevonden als in de prijs verdisconteerd zou worden dat de friet niet huisgemaakt was (huisgemaakt was met zwarte stift doorgestreept op de kaart) of dat er wit stokbrood werd geserveerd, omdat het zuurdesembrood van de kaart op was.
    Het was echt niet heel slecht, maar wel beneden verwachting.
    De bediening kwam soms twee keer achter elkaar hetzelfde vragen, dan zag je ze weer heel lang niet. Op een bepaald moment serveerde een van de koks het dessert na meerdere keren op de bel te hebben gedrukt, omdat de bediening buiten stond te roken.

1. Maarten
    Van restaurant

Bedankt voor je recensie Blom!
    Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad in ons restaurant, onze excuses hiervoor. Dit is uiteraard niet de service die wij onze gasten willen geven. Wel is het zo dat veel van onze producten uit Friesland komen, dus wij zijn daar soms afhankelijk van. Maar we zullen je feedback meenemen en kijken wat we kunnen veranderen. Desondanks hopen we je nog eens te mogen verwelkomen in ons restaurant, zodat we onze kwaliteit en service kunnen tonen.

Groet,
    Team Thúskomme