1. Willy Visser

Om onze tweede Kerstdag dit jaar leuk af te sluiten ging ik met 3 dames gezellig eten bij De Waal. In het A.D. een gedeelde 3de plaats. Onze appetizer was een sushi, zo op tafel gezet zonder uitleg, zonder ook maar enige vorm van bestek, dus met de handen. Het hoofdgerecht was goed, maar slordig op het bord gelegd. Bij het visgericht was geen visbestek, maar naar het vragen hiernaar werd het bij godsgratie gebracht. De spoom werd onzorgvuldig op tafel gezet, zonder uitleg. Na navraag werd er verteld wat er in zat: champagne, een vleugje likeur, citroenbolletje ijs en een versiert rietje".
    Om nog maar niet te praten over het kale tafeltje. Een lopertje om dit te verbergen was beslist geen overbodige luxe geweest. De tijd tussen het serveren van de gerechten duurde extreem lang, maar ja dames onder elkaar hebben altijd wel wat te kletsen, maar het viel ondanks dat wel erg op.

En dit alles voor "maar € 75,--".

Wat ons ook nog van het hart moet is de parkeerplaats. Er was de dagen ervoor veel sneeuw gevallen, maar om je gasten tegemoet te komen is het minste wat gedaan kan worden de parkeerplaats sneeuwvrij te maken. Het valt niet mee om in je Kerstoutfit te glibberen naar de ingang.

Directie denk er eens over na om het allemaal een beetje zorgvuldiger aan te kleden. Zo jaag je de klanten weg.