1. Slechte ervaring. We hebben nog nooit zo`n slechte bediening meegemaakt. Het begon al bij binnenkomst, ruim 5 minuten gewacht voordat we aangesproken werden, terwijl we gereserveerd hadden.

Het duurde een dik uur voordat we het voorgerecht kregen, na een aantal keren vragen. Het hoofdgerecht stond al een tijdje klaar want over de saus op het vlees zat al een velletje. Het nagerecht kregen we met een grote soeplepel geserveerd. Toen we om een kleiner lepeltje vroegen was de reactie dat die op waren. De Irisch coffee die we alsnog na bestelde kregen we uit een klein koffiekopje zonder slagroom. Gezegd dat dit toch geen Irish coffee was en dat dit normaal in een glas zit met slagroom. Kregen we weer de opmerking dat de glazen op waren en ze kwamen aan tafel met de slagroomspuit een toefje slagroom op de koffie doen.

Toen we de rekening kregen hebben we tegen het personeel ons ongenoegen uitgesproken maar die haalde zijn schouders op en deed er verder niks mee.