1. Wij hebben vandaag op zaterdag 1 januari 2011 hier gegeten en hebben een slechte ervaring met klachtenafhandeling gehad.

We waren met 2 volwassenen en 2 kinderen en werden boven neer gezet bij het raam en dicht bij een deur waar het personeel steeds door heen moest naar boven. Door het openen kwam er elke keer een zeer koude wind langs ons, wat niet prettig is, dus naar mijn mening, geen plek om je klanten te laten eten. We namen spareribs en deze waren opzich prima, maar misten een bordje om de kluiven op neer te leggen en ook hadden we geen doekjes om je handen mee schoon te maken. Tevens zat bij de salade (zeer simpel en saai) geen bestek om op te scheppen.

De sausjes waren duidelijk kant en klaar, niet een goede kok waardig. De patat was nog rauw en slap en na hier de bediening van op de hoogte te hebben gebracht, werd doodleuk gezegd: volgende keer moet u dit maar even aangeven, dan krijgt u gewoon een nieuwe. Hierna liep ze weer weg en stuurde een collega om de rest van de tafel leeg te ruimen. Ook tegen deze collega verteld, maar ook zij liep zeer geïrriteerd weg. Geen excuses of goedmakertje en vervolgens kregen we de rekening inclusief de patat en ook nog eens een schoteltje met maar 3 pepermuntjes. Kortom, geen zaak om nog een keer terug te komen.