1. Wat ontzettend zonde van zo’n plek dat het op basis van onkunde niet lukt. Wij kwamen zeer regelmatig bij sunset maar het is nu dermate slecht dat wij sunset helaas overslaan en elders onze borrel nemen. Een echte neerwaartse spiraal! En aan alle weglopende mensen en de klachten die ik om mij heen hoorde is het overduidelijk niet alleen onze mening...

Enorm lang wachten voordat de bestelling wordt opgenomen. Daarna Vergeten bestellingen, ik heb mijn lunch nooit gehad!!! Na tig x navragen heb ik het opgegeven en heb ik toegekeken hoe de rest at😩🙈! Drankjes die je pas krijgt nadat het eten (de helft vd groep kreeg het eten wel🤨) er al is, koud eten. Doorgezakte banken op het terras, spijkers die uit de planken steken etc etc.

Ik hoop echt dat ze er weer een gedegen leider opzetten want in deze staat rijden wij liever een stukje extra!! Jammer!!

2,3