Op dit adres zit nu: Brasserie Flair

1. Een high tea gereserveerd voor een gezelschap van 7 mensen. Bij binnenkomst werden we meer dan hartelijk ontvangen en naar onze, reeds zeer gezellig gedekte, tafel gebracht. Bij reservering aangegeven dat in ons gezelschap iemand slechthorend is en gevraagd of daar een beetje rekening mee gehouden kon worden wat betreft de plek van onze tafel. Wat blijkt, onze tafel bevond zich in een hele gezellige, rustige hoek en het tafeltje naast onze tafel werd ook nog eens bewust leeg gehouden, om ons meer rust te geven. Zo ontzettend attent! Op tafel stonden bloemen en kaarsjes, echt prachtig en zeer sfeervol.
    De high tea gerechtjes werden met groot enthousiasme en liefde toegelicht door de vriendelijke gastheer. Alles zag er fantastisch uit en belangrijker nog, het smaakte allemaal heerlijk. In alle opzichten was merkbaar dat er moeite gedaan was. Iedereen in ons gezelschap heeft oprecht genoten van het geheel. De sfeer in de bistro is uitermate knus, warm, gemoedelijk en ontspannen. Helaas hebben we geen dank kunnen uitspreken naar de gastheer, aangezien hij weg was toen wij vertrokken. Bij deze. Wat ons betreft komen we snel eens terug en we raden een ieder aan om eens langs te gaan bij deze bevlogen, gastvrije, jonge mensen. Top!!