1. Gooische wok, hier gegeten met de Kerst. Er was een eerste zitting en een 2e zitting. Blijkbaar konden ze de drukte niet aan van de 2e zitting, want hier hadden wij gereserveerd.

Een ongeorganiseerd zooitje! Bij binnenkomt wordt je niet ontvangen, uiteindelijk wordt je naar een tafel gestuurd. Hier lagen geen messen, dus hadden we deze van een andere tafel gepakt. Normaal kun je het natuurlijk aan een bediende vragen maar iedereen was te druk met het door elkaar rennen. Mensen wachtten al een kwartier op drinken, wij ook. We hadden uiteindelijk iemand gezocht om een bestelling te plaatsen en na een half uur nog steeds niks. Ik ben maar vast eten wezen halen (proberen). Na een half uur wachten in de rij, was ik het zat. We zijn weggegaan. Heel veel dingen waren niet aangevuld. Alle gasten liepen te mopperen, wat uiteraard heel logisch is. De sfeer was dus volledig vergaan. Wij wilden nog een gezellige avond en zijn dus vertrokken, in de hoop nog ergens te kunnen eten. Het was een gok, maar het was het waard. We konden nog ergens terecht en we zijn blij dat we hier zijn weggegaan.

Waarschijnlijk kun je hier normaal, buiten de feestdagen om, prima eten. De recensies zijn namelijk positief, maar ik raad iedereen af om met de feestdagen hier te eten.