Op dit adres zit nu: Bella Roma

1. Onze ervaring van het eten bij Portofino is een enorme teleurstelling geworden.

Wij waren met 4 volwassenen en 2 kids. Bij binnenkomst was het restaurant half vol. Er was maar 1 kinderstoel aanwezig en die was bezet. Maar goed dat we dus onze eigen kinderstoel bij ons hadden. Personeel was vriendelijk en beleefd. Echter na ruim een uur gewacht te hebben op onze bestelling (we hadden nog maar 1 drankje gehad en onze glazen waren al 3 kwartier leeg) gingen we informeren hoe lang het nog zou duren, 10 min. werd er gezegd. Maar na 20 min. waren we het zat en gingen de drankjes afrekenen. Er werd geen moeite gedaan om te zorgen dat we zouden blijven. Ja, zei de serveerster "we hadden niet verwacht dat het zo druk zou zijn". Eh....wat is dat voor antwoord? Ronduit belachelijk. Geen aanrader dus. Jammer want het is de enige Italiaan in Zeewolde.

Met vriendelijke groet,

Yvonne.