1. Zondag, 13 okt. 2019, Na een gezellig dagje Efteling, gereserveerd voor 12 personen (waaronder 2 kleine kinderen). Naast drankjes zoals wijn, bier en andere sapjes, hadden we ook om kraanwater gevraagd. We kregen 3 karafs, later nog 1 besteld, in combinatie met andere drankjes zoals wijn en bier. Na het eten en drinken, de factuur. Daarop stond 4 x 2,50 voor kraanwater. € 10,00. Bij navraag bleek, dat we voor munt en citroen moesten betalen. Daar hadden we niet om gevraagd, vonden we wel attent. Personeel zou het navragen bij de 'leiding'. We kregen ook geen antwoord. Factuur betaald, ook het kraanwater.

1. Beste familie, bedankt voor uw reactie en jammer om wellicht een misverstand. Graag werken we aan duurzaamheid en promoten sinds kort ook ons Brabantse Kraanwater. Wij vragen hier bedrag voor. Het grootste gedeelte van dat bedrag schenken wij aan Villa Pardoes. Een vakantievilla voor gezinnen met kinderen met een levensbedreigende ziekte. Wellicht is hier niet over gecommuniceerd. Vriendelijke groet Bij Anton

2. Beste heer De Nijs, natuurlijk ben ik ook voor duurzaamheid. En een bedrag schenken aan Pardoes vind ik een mooi initiatief.
    Maar uw personeel zou daar toch van op de hoogte moeten zijn. Een, vertelt mij dat dit komt, omdat het water geserveerd wordt met munt, citroen en ijsblokjes. En een ander personeelslid zou het aan de'leiding' vragen. De bedrijfsleider had dat kunnen uitleggen, en dat is niet gebeurd.