1. Gereserveerd voor tweede Kerstdag en was weer een bijzondere traktatie. De bediening was zeer vriendelijk en attent en was tijdig aanwezig om de opkomende dorst te lessen en de bestellingen op te nemen. De gerechten smaakten bijzonder goed en de porties waren van bourgondische omvang, dus niemand stond met honger op. Jammer alleen dat de kok niet even rondliep, zodat we onze beleving persoonlijk konden overbrengen. Ook was de hele inrichting ondergedompeld in Kerstsferen met leuke details in de anders ook al zeer gezellige inrichting. En gelukkig heb je in deze zaak voldoende ruimte tussen de tafels, zodat je de andere gasten niet hoeft te vragen aan de kant te gaan als je wilt opstaan.

Al met al een zeer aanbevelingswaardig adres, waarbij de rekening in verhouding tot de ambiance en de culinair hartige beleving als zeer schappelijk is te noemen.