Op dit adres zit nu: Anno 1987

1. Voorgerechten: zwangere vrouwen weinig keuze.
    Mondriaan verrassingsmenu: struisvogel is een verrassing, maar als je voor vis kiest is zalm geen verrassing. Dat maak je thuis ook snel een keer klaar.
    Bijgerechten: aardappelgratin kon niet meer worden aangevuld.
    Nagerecht: heel erg lekker!

1. Beste Marloes,
    We hebben 4 voor/ tussengerechten die gegarandeerd geschikt zijn voor zwangere vrouwen. Daarnaast hebben we ook nog huisgerookte zalm. Dus niet voorverpakt en ook mogelijk voor zwangere vrouwen. Verdert was afgelopen maand het voorgerecht van het maandmenu ook nog een mogelijkheid mocht er niks op de menukaart staan.
    Wellicht is zalm als hoofdgerecht minder verrassend als de struisvogel, maar dit wisselt eigenlijk per dag. Op de dag dat jullie kwamen eten was er inderdaad zalm op voorraad.
    Betreft onze garnituren. We proberen deze altijd afwisselend te houden en we weten van te voren nooit hoeveel gasten we exact kunnen verwachten. Niet iedereen plaatst een reservering. Hierdoor is het mogelijk dat garnituren wisselen. Vanzelfsprekend is er een alternatief aangeboden.
    Al met al hopen we dat jullie lekker hebben gegeten en mogen we jullie nog een keer ontvangen.
    Management Het Atelier.