1. Ten eerste, ik ben een Vaalsenaar en heb hier (helaas) al enkele keren wat besteld om af te halen.
    Ze zijn telefonisch vaak niet bereikbaar als het druk is, dan leggen ze gewoon de hoorn naast de haak, dat is een feit. Dus ik vandaag erheen gereden om direkt te bestellen. Het was inderdaad druk (!).
    Mijn bestelling zou 20-30 minuten duren, maar na 45 minuten was nog niks klaar, wel waren meerdere bestellingen klaar van klanten die na mij kwamen! Nagevraagd waar mijn bestelling blijft en het zou zo klaar zijn.
    Alweer 10 minuten gewacht... Het leek er zeer op dat men mijn bestelling gewoon vergeten was.
    En dan het eten: de sate-saus niet zoals de gwoonlijke consistentie bij deze chinees, maar dusdanig dun dat het leek alsof die met water aangelengd was. Smaakte ook nog niet eens naar sate.
    Heb alleen maar de Nasi gehad, en die smaakte ook maar flauw. Dan geniet ik nog meer van een kant en klaar pakje Uncle Ben's indische rijst dat je na 3 minuten uit de magnetron haalt.
    Ik ga hier niets meer halen, en helaas is dit het enige chinees 'restaurant' in Vaals. Het wordt dringend tijd dat er een 2e, en wellicht beter, chinees restaurant bij komt.
    Daar gaan zitten kunt u ook beter niet doen als u ook wat atmosfeer wil hebben, wat een afknapper. Het begint al bij de afgerafelde en gescheurde gordijnen die u bij de ingang 'welkom' heten.
    Daarna over een afgetrapt tapijt naar een rechthoekige ruimte zonder atmosfeer naar je plekje sjoffelen. De vriendelijkheid van het personeel weegt niet op tegen het aftandse interieur en slecht eten.
    Voortaan ga ik maar eens kijken of er een beter alternatief in de naburige duitse stad Aken is. Het kan alleen maar beter zijn!